Nettservice meg et visst sted

Følgende chattfant akkurat sted mellom meg og en såkalt nettvert på SAS-nettsidene:

  Hei, du prater med Karin, hva kan jeg hjelpe deg med?
Dersom du har spørsmål om din reise, vil jeg kunne hjelpe deg raskere om du har ditt EuroBonus nummer eller reservasjons nummer klart.
 11:55   Hei, stemmer det at SAS skal slutte å fly OSL-Barajas Madrid fra 31. april?
 11:55   Jeg har kjøpt billett 15-20 mai med refnr XXXX
 11:55   Og lurer på om jeg nå må kansellere den billetten og bestille meg flybillett et annet sted
 11:56   Ring 05400 og de vil hjelpe deg
 Info:   Samtalen er avsluttet, du ble hjulpet av Karin.. Click here to receive a full transcript of the conversation.

Herregud - Så mye for å skryte på seg øyeblikkelig netthjelp når alt de gjør er å henvise til et telefonnummer med konstant kø.

Én kommentar

Jarle

11.mar.2009 kl.22:27

Kan ikke fri meg fra tanken om at det der var et automatisk svar. Men du verden, det er da en vidunderlig effektiv måte å få nettbrukere til å tenke mindre gode tanker om firmaet å gjøre noe sånt...

Skriv en ny kommentar

Ine

Ine

41, Oslo

Realistisk fatalist og optimistisk pessimist. Blek, anemisk og forvorpen, men noen ganger fattet. Forlanger effektivitet, men også passivitet. Løper etter mitt eget lyse hode. Står stille når det er påkrevd. Liker harmoni under eiketreet, shiny shoes, vann, rød leppestift og mennesker som virker.

Kategorier

Arkiv

hits